Jaki kalendarz na ścianę – Sprawdź ciekawe inspiracje które odmienią Twoje wnętrze!

Kalendarz na ścianie to najpopularniejszy sposób na odmierzanie czasu. To także dobry sposób na udekorowanie domu i stworzenie niepowtarzalnej atmosfery projektowej. Design takich produktów jest obecnie bardzo różnorodny i obejmuje nie tylko tradycyjne podejścia, ale także bardziej nietypowe opcje. Zatem jaki kalendarz na ściane wybrać? Poniżej prezentujemy ciekawe pomysły na kalendarz ścienny.

 

Kalendarz ścienny notatnikowy

Najlepszym sposobem na wybór kalendarza jest określenie, do czego jest potrzebny. Jeśli chcesz go tylko do zapisywania spotkań i innych wydarzeń, powinieneś kupić prosty model z białymi kartkami, bez obrazków i dekoracji. Takie kalendarze wyglądają nowocześniej niż te tradycyjne, gdzie np. na czarnym tle są same cyfry. Jeśli chcesz czegoś ciekawszego i nietuzinkowego, to powinieneś kupić taki z kolorowymi ilustracjami lub zdjęciami krajobrazów czy widoków miasta. Model taki połączy zarówno pragmatyczność z estetyką.

Fotokalendarz

Kalendarz fotograficzny to kalendarz zawierający zdjęcia zamiast tradycyjnej grafiki lub ilustracji. Są popularnymi prezentami i można je wykonać na dowolny miesiąc lub rok. Kalendarze ze zdjęciami można dostosować tak, aby zawierały ulubione zdjęcia i można je spersonalizować za pomocą tekstu lub podpisów. Zaletami fotokalendarzy jest możliwość zaprezentowania osobistych zdjęć oraz możliwość dostosowania kalendarza do naszego gustu. Świetnie nadają się:

  • na prezenty na każdą okazję
  • jako osobisty gadżet
  • mogą służyć jako dekoracja w domu lub biurze

 

Hobbystyczny kalendarz na ścianę

Jeśli nie wiesz jaki kalendarz na ścianę wybrać, warto pokierować się swoim hobby. Jeśli lubisz fotografię przyrodniczą lub jesteś fanem aut, radzimy wybrać kalendarze z wizerunkami roślin lub samochodów. Kalendarze dla hobbystów będą idealne w formie dużych zdjęć plakatowych z minimalistycznymi podziałkami dni i miesięcy. Dzięki temu codziennie będziemy mogli patrzeć na ulubionego sportowca, czy akcenty sprawiające w nas uśmiech.

 

Kalendarz jako dodatek do aranżacji

Kalendarz ścienny to niezbędnik w każdym domu i powinien pasować do wystroju wnętrza domu, aby był uzupełnieniem aranżacji. Warto wybierać takie kalnedarze jeśli mamy wnętrze urządzone w konkretnym stylu np. skandynawskim czy rustykalnym. Mogą być one zatem gustownym dodatkiem podkreślającym wystrój naszego pokoju.

W nowoczesnym domu elegancki i minimalistyczny kalendarz ścienny będzie idealnym dodatkiem do wystroju. W bardziej tradycyjnym domu kalendarz ścienny o klasycznym wzornictwie uzupełni istniejący wystrój. Niezależnie od stylu domu, istnieje wiele ściennych kalendarzy, które będą pasowały idealnie.

Kalendarz ścienny może być świetnym sposobem na dodanie stylu do domu lub biura. Na szczęście jest kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby ułatwić sobie wyszukiwanie odpowiedniego.

  • Najpierw spójrz na ogólną kolorystykę swojej przestrzeni. Pomoże Ci to zawęzić wybór do kalendarzy o podobnych odcieniach.
  • Następnie rozważ ogólny styl projektowania swojej przestrzeni. Czy wybierasz bardziej tradycyjny wygląd czy coś bardziej współczesnego. Gdy już to ustalisz, możesz zacząć szukać kalendarzy z podobnymi elementami projektu.
  • Na koniec nie zapomnij pomyśleć o funkcji. Jakiego rodzaju kalendarza potrzebujesz? Taki, który zawiera tylko dni tygodnia i miesiąca, czy taki który zawiera też miejsce na notatki i inne ważne informacje.

Jakie są rodzaje ulotek reklamowych?

Ulotki są jednym z najchętniej wykorzystywanych narzędzi marketingowych, za pomocą których firma stara się dotrzeć do klienta. Dają wiele możliwości, a jednocześnie nie są kosztowne. Co warto wiedzieć o dostępnych rodzajach ulotek?

Formaty ulotek

Pierwszym krokiem jest wybór formatu ulotek. Dostępnych jest wiele wymiarów, w tym A3, A4, A5, A6, DL oraz DLx2. Najpopularniejsze rodzaje ulotek to te A5 i A6. Format A4 ma rozmiar kartki z bloku rysunkowego, A5 jest od niego o połowę mniejszy. Niektóre firmy oferują druk niestandardowo małych produktów, np. w formacie A7. Ulotki typu DL są wąskie, lecz długie, a ich forma sprawia, że sprawdzają się w przypadku kuponów rabatowych, zaproszeń lub spisów produktów. Jeśli firma chce przekazać więcej treści, powinna zdecydować się na format A3 lub A4. Tego typu ulotki wystarczy odpowiednio złożyć.

Ulotki proste i składane

Wyróżnić można także podział ulotek na proste i składane. Pierwsze z nich mają postać jednego arkusza papieru, zadrukowanego jedno- lub dwustronnie. Nie składają się, lecz mogą zostać poddane procesom introligatorskim mającym na celu ich uszlachetnienie lub bigowanie. Popularniejszym rodzajem ulotek są te składane, które uchodzą za atrakcyjniejsze i bardziej angażujące odbiorcę. Do ich zalet należą:

  • wygodny kolportaż,
  • niewielkie koszty produkcji,
  • skuteczna metoda reklamy,
  • większa powierzchnia na umieszczenie treści i elementów graficznych,
  • duży wybór formatów i falcowania.

W wyniku procesu falcowania papier zostaje złożony równolegle lub równolegle i prostopadle. Ulotki mogą być składane na pół raz, dwa razy, składane obejmująco (w roladkę lub w C), harmonijkowo (w Z), obwolutowo (w ołtarzyk) lub krzyżowo (w mapę).

Rodzaje papieru

Najpopularniejsze rodzaje ulotek to te drukowane na kredzie 130 g lub 170 g, matowej lub błyszczącej. Taka gramatura jest wystarczająca, by ulotka prezentowała się dobrze. Istnieje też możliwość stworzenia projektów wyższej jakości. Służą temu grubsze podłoża, np. kreda 250 g, 300 g, a nawet 350 g. Niektórzy decydują się wyróżnić poprzez druk ulotek na papierach ekologicznych pochodzących z recyklingu. Ci, którzy stawiają w pełni na rozwiązania ekonomiczne, mogą wybrać ulotki tańsze od tych produkowanych na tradycyjnym podłożu 130 g. Papier kredowy może mieć nawet gramaturę 90 g. Drukarnie oferują także zwykły papier offsetowy o tej samej gramaturze.

Uszlachetnienia

By ulotka zyskała większą odporność na wilgoć, opady lub promieniowanie UV, można zdecydować się na zastosowanie uszlachetnień. Do najpopularniejszych należą:

  • folia błyszcząca,
  • folia matowa,
  • lakier UV 3D wybiórczy – eksponuje elementy, np. czcionkę, poprzez pogrubienie ich,
  • H-UV Drip off – nadaje wybiórczo błyszczący efekt,
  • H-UV Soft Touch Coating – zabezpiecza przez powstawaniem na ulotce śladów palców i smug,
  • lakier High Gloss UV – nasyca kolory na ulotce poprzez zwiększenie ich połysku,
  • złocenie i srebrzenie – pozwalają uzyskać efekt premium.

O czym pamiętać przy projektowaniu ulotek?

Ulotka powinna swoim wyglądem odzwierciedlać założenia marki i przykuwać uwagę odbiorców. Dlatego w zależności od jej przeznaczenia firma musi wybrać odpowiedni format, rodzaj papieru, uszlachetnienia i zdecydować się na produkty proste lub składane.

Co to jest lakier 3d na wizytówce?

Każdy skuteczny przedsiębiorca stara się wyróżnić na tle konkurencji. Jest to bardzo ważne, aby potencjalni klienci oraz partnerzy biznesowi postrzegali nas jako profesjonalistów dbających o każdy szczegół. Jednym z elementów, które pomogą wpłynąć na takie postrzeganie naszej osoby są wizytówki 3d. Jest to nowość na rynku materiałów reklamowych, która dzięki efektownemu wyglądowi zyskuje na popularności z miesiąca na miesiąc.

Czym są wizytówki 3d

Wizytówki 3d kształtem przypominają klasyczne wzory, jednak po ich dotknięciu możemy wyczuć wypukłą strukturę. Wszystko za sprawą lakieru 3d, który możemy nałożyć na dowolne elementy naszego projektu – https://www.drukomat.pl/produkty/wizytowki. Wizytówki 3d budują prestiż właściciela oraz samej firmy. Wyglądają wyjątkowo efektownie, co sprawia, że wzbudzają ogromne zainteresowanie odbiorców.

Zalety wizytówki 3d

  •         Efektowny wygląd – lakier 3d sprawia, że efekt końcowy jest zaskakujący i od razu rzuca się w oczy
  •         Wyróżnienie się na tle innych – wizytówka 3d przyćmi wszystkie klasyczne wizytówki i sprawi, że będą wyglądały nieprofesjonalnie i nieciekawie
  •         Efekt wizualny i dotykowy – to jedna z głównych zalet wizytówek 3d. Lakier 3d to nie tylko efekt wizualny, ale również dotykowy co jeszcze zwiększa pozytywny odbiór tego rodzaju wizytówek
  •         Jakość – dzięki nałożeniu lakieru 3d jakość wizytówki zdecydowanie zwiększa się, dodatkowo są one trwalsze

Lakier 3d – najważniejsze informacje

Lakier 3d to dodatkowa warstwa wypukłego lakieru, który nakładany jest na projekt graficzny. Jest to wyjątkowo efektowne uszlachetnienie, które wzbogacą projekt o wyczuwalną pod palcami strukturę. Możemy uwypuklić dowolny element na wizytówce. Zaleca się, aby lakier 3d używać tylko do ciemnych kolorów. Wynika to z faktu, że na jasnych barwach można go wyczuć po palcami, ale jest zupełnie niewidoczny.

W obecnych czasach sukces zapewnia przede wszystkim wzbudzanie emocji oraz zainteresowania. Wizytówki 3d są produktem, który doskonale wpływa na profesjonalny wizerunek właściciela, zapada w pamięć odbiorców i zachęca do współpracy właśnie. Warto zainwestować w ten ciekawy element, który doskonale wpłynie na budowanie silnej i rozpoznawalnej marki.

 

Nadruk na koszulkach – dla kogo?

Koszulki z nadrukiem są najczęściej wykorzystywane przez firmy, które zatrudniają wielu pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami. Nadruk na koszulkach to doskonała forma reklamy firmy, która wpłynie na pozytywną opinię klientów.

Nadruk na koszulkach – o czym należy pamiętać podczas realizacji

Koszulki z nadrukiem mogą stać się wyjątkowo ciekawym upominkiem, pod warunkiem, że będą odpowiednio zaprojektowane. W pierwszej kolejności należy wybrać materiał oraz fason koszulki. Te najgorsze jakościowo o szerokim fasonie na pewno nie przypadną do gustu pracownikom i zdecydowanie nie będą dobrą reklamą firmy. Dlatego w pierwszej kolejności zadbajmy o wybór dobrych jakościowo koszulek, a następnie o treści, które na nich umieścimy. Najważniejsze jest logo firmy, dlatego powinno być odpowiednio wyeksponowane, a kolor koszulki powinien z nim idealnie współgrać. Dodatkowe treści powinniśmy dobrać w zależności od przeznaczenia koszulki. Nadruk na koszulkach może być związany ze stanowiskiem danej osoby, okazją z jakiej koszulki są przygotowywane lub z wydarzeniem branżowym. Najważniejsze jest to aby nadruk na koszulkach nie odciągnął uwagi od logo firmy.

Firmowe koszulki

Firmowe koszulki są doskonałą formą budowania jedności grupy i zgranego współdziałania. Świetnie wpływają na poczucie przynależności do firmowej społeczności, a co za tym idzie na produktywność i większą motywację do pracy. Firmowe koszulki możemy wykorzystać na wiele różnych sposobów, oto kilka z nich:

·         Uniformy do pracy – mają one głównie znaczenie w firmach, które prowadzą sprzedaż bezpośrednią. Dzięki użyciu uniformów klient od pierwszej chwili wie do kogo może zgłosić się o pomoc oraz poprosić o przedstawienie oferty

·         Upominek na święta – święta w większości firm są ważnym momentem kiedy wszyscy pracownicy mogą spędzić wspólnie czas i zapomnieć o zawodowych sprawach. To idealny moment na przekazanie upominków w formie koszulek

·         Gadżet podczas wyjazdów integracyjnych – koszulki z wyjazdów integracyjnych są zawsze idealną formą pamiątki

Jak widać warto zainwestować w firmowe koszulki. Koszt ich produkcji nie jest wysoki, a korzyści jakie przynoszą mogą znacząco wpłynąć na zyski firmy oraz na opinię klientów.

Druk wielkoformatowy – jakie formy reklam?

Przy obecnym poziomie konkurencji reklama odgrywa kluczową rolę w sukcesie każdej firmy. Do wyboru mamy wiele form promocji, które różnią się od siebie wielkością, sposobem docierania do odbiorców, możliwością nadrukowania treści. Jedną z najskuteczniejszych form reklamy jest druk wielkoformatowy.

Druk wielkoformatowy – zalety

  •         Widoczność – dzięki swoim rozmiarom druk wielkoformatowy dociera do szerokiego grona odbiorców i nie pozostanie niezauważony
  •         Trwałość – dzięki wykonaniu z trwałych materiałów może służyć przez długi czas
  •         Odporność na czynniki zewnętrzne – druk wielkoformatowy, dzięki specjalnym technologiom druku, odporny jest na uszkodzenia mechaniczne oraz działanie promieni słonecznych i wysokich, jak również niskich temperatur
  •         Niski koszt produkcji – jeżeli policzymy koszty oraz czas, w którym nasz materiał reklamowy będzie służył i docierał do klientów to z łatwością zauważymy, że koszt jest dużo niższy niż w przypadku innych produktów reklamowych

Druk wielkoformatowy – rodzaje

Do najpopularniejszych form druku wielkoformatowego należą plakaty, banery, billboardy oraz roll-upy. Ich popularność wynika z faktu, że docierają do szerokiego grona odbiorców, a ich zaprojektowanie nie jest wymagającym procesem. Zdecydowanie najczęściej używane do promocji są banery i billboardy.

Banery

Banery reklamowe towarzyszą nam każdego dnia. Możemy je zauważyć rozpięte na ogrodzeniach, ścianach budynków lub na specjalnych stelażach. Baner to efektywna i niedroga forma promocji powszechnie stosowana przez firmy. Możemy na nich umieścić wiele treści, jednak warto zadbać o to, aby cały projekt był czytelny i zachęcał potencjalnego klienta do zapoznania się oferta firmy

Billboardy

Billboardy reklamowe to największa forma reklamy wykorzystywana zarówno w centrach miast jak i przy drogach szybkiego ruchu. Dzięki swoim rozmiar są one widoczne z dużej odległości. Pomimo dużych rozmiarów nie powinno się na nich umieszczać zbyt dużej ilości treści. Doskonałym pomysłem jest wykorzystanie na billboardzie ciekawej grafiki oraz hasła reklamowego.

Druk wielkoformatowy to doskonała forma reklamy. Warto dobrze przemyśleć jej wygląd, ponieważ jeden raz wydrukowana posłuży nam przez długi czas.

Druk zaproszeń

Czy drukowane zaproszenia mają jeszcze sens?

Coraz więcej obszarów naszego życia przenosi się do świata online. Z roku na rok przybywa osób, które pracują zdalnie, robią zakupy internetowe lub przenoszą działalność gospodarczą do Internetu. Zdecydowanie przyczyniła się do tego pandemia, ale również fakt, że te sposób działania jest zdecydowanie łatwiejszy i wymaga dużo mniej nakładów czasu. Są jednak takie obszary życia, o które warto zadbać osobiście, bez użycia Internetu. Oczywiście media społecznościowe oraz wiele komunikatorów pozwalają na kontakt online. Jednak nic nie zastąpi bezpośrednich spotkań. Wiele osób przed organizacją ważnych wydarzeń lub eventów zastanawia się czy na miejscu będzie wysłanie zaproszenia za pośrednictwem Internetu. Zdecydowanie namawiamy do osobistego ich przekazania.

Dlaczego warto przekazać zaproszenia osobiście

  •         Profesjonalizm – w przypadku zaproszeń na wydarzenia biznesowe osobiste przekazanie zaproszenia doskonale wpłynie na pozytywną opinię i ocenę odbiorcy
  •         Możliwość bezpośredniego kontaktu – to bardzo ważne w przypadku zaproszeń na ślub lub na inne ważne wydarzenie rodzinne
  •         Bardziej osobista forma – przekazując zaproszenie osobiście dajemy do zrozumienia odbiorcy, że jest dla nas ważny i zależy nam na jego obecności

Druk zaproszeń obecnie zapewnia nieograniczone możliwości projektowania. Możemy skorzystać z wielu zdobień, ciekawych form, materiałów oraz treści. Zaproszenia możemy przygotować w oficjalnej formie, ale również świetnym pomysłem będą zabawne, kreatywne projekty. Jednym z najważniejszych wydarzeń w życiu większości ludzi jest ślub. Zaproszenia na ślub powinny być przemyślane i dopracowane w najmniejszym szczególe.

Co powinny zawierać zaproszenia ślubne

  •         Ciekawa okładka – świetnym rozwiązaniem jest umieszczenie zdjęcia pary młodej na okładce
  •         Najważniejsze informacje – warto pamiętać, że głównym zadaniem zaproszenia jest przekazanie informacji o samej uroczystości
  •         Zdobienia – warto dobrać je do kolorystyki związanej z uroczystością oraz do upodobań pary młodej.

Jak widać druk zaproszeń zdecydowanie ma sens. Warto jednak pamiętać, że jest to bardzo odpowiedzialne zadanie, dlatego należy starannie wybrać drukarnię, która posiada duże doświadczenie w tego typu realizacjach. Wygląd zaproszenia powinien być dopasowany do okazji oraz gości. Zupełnie inaczej przygotujemy zaproszenie na ślub, a inaczej na bankiet lub spotkanie biznesowe. Warto zadbać nie tylko o wygląd zaproszeń, ale również o ich osobiste przekazanie. Wpłynie to pozytywnie na ocenę i samopoczucie odbiorcy. 

Różnice w zamawianiu druku online i stacjonarnie

Jeszcze do niedawna druk kojarzył nam się jedynie z realizacją prostych materiałów promocyjnych, publikacji lub książek. Wraz z rozwojem technologii drukarnie zaczęły sukcesywnie poszerzać swoja ofertę o ciekawe możliwości personalizacji, realizacji wyszukanych gadżetów reklamowych oraz wiele innych produktów. Dodatkowo na rynku pojawiły się firmy, które w pełni działają online.

Czym różnią się drukarnie online od stacjonarnych

  •         Sposób zamawiania – aby złożyć zamówienie w drukarni stacjonarnej musimy osobiście udać się do punktu stacjonarnego. W przypadku drukarni online wystarczy przesłać pliki mailowo
  •         Sposób odbioru zamówień – drukarnie online przesyłają wydrukowane materiały za pośrednictwem kuriera, natomiast w stacjonarnych musimy odebrać je osobiście
  •         Ceny – zazwyczaj są niższe w drukarni online ze względu na brak kosztów związanych z prowadzeniem stacjonarnego punktu
  •         Lokalizacja – w przypadku drukarni online nie musimy ograniczać się przy wyborze do lokalnych drukarni

Coraz więcej osób decyduje się na korzystanie z drukarni online. Przede wszystkim jest to spowodowane możliwością zaoszczędzenia czasu oraz wygodnym sposobem zamawiania. Jak zatem wybrać najlepszą drukarnię online.

Tania drukarnia online – na co zwrócić uwagę przy wyborze

  •         Czy wcześniejsze realizacje drukarni spełniają nasze oczekiwania
  •         Cennik
  •         Czy gwarantują wsparcie techniczne
  •         Jakie są terminy realizacji
  •         Czy posiadają zniżki dla stałych klientów

Jednym z najpopularniejszych materiałów zamawianych przez klientów są wizytówki. Przez wiele lat wyglądały one bardzo podobnie. Różnice polegały jedynie na fakturze papieru oraz czcionce. Obecnie wizytówki można przygotować w sposób kreatywny i oryginalny. Wizytówki online to doskonała propozycja dla wszystkich, którzy chcą wyróżniać się na tle konkurencji.

Dlaczego warto zamówić wizytówki online

  •         Korzystna cena – wizytówki online są zdecydowanie tańsze od tych zamawianych stacjonarnie
  •         Wygoda – aby je zamówić wystarczy wysłać zamówienie mailem
  •         Kreator wizytówek – większość drukarni online zapewnia możliwość korzystania z kreatorów wizytówek
  •         Dostawa – dostawa odbywa się za pośrednictwem kuriera co zdecydowanie ułatwia i przyspiesza cały proces realizacji

Wybór drukarni, która zrealizuje nasze zamówienie powinien być dopasowany do naszych potrzeb oraz upodobań. Osoby, które lubią mieć wszystko osobiście  pod kontrolą zdecydowanie lepiej będą współpracować z drukarnią stacjonarną. Natomiast dla osób, które cenią sobie wygodę oraz oszczędność czasu i pieniędzy zdecydowanie lepszą propozycją będzie tania drukarnia online

Czy ulotka DL musi mieć konkretne wymiary?

Poza samym pomysłem na ulotkę jednym z najważniejszych wyborów, który musimy podjąć w trakcie projektowania jest jej format. W ostatnich latach popularne stały się ulotki dl. Ich zalety to przede wszystkim wyjątkowo estetyczny wygląd oraz wymiary ulotki dl, które dają możliwość umieszczenia wielu treści oraz grafik.

Ulotki dl – wymiary

Wymiary ulotki dl to 99 x 210 mm. Jest to rozmiar kartki A4, która została złożona na 3 równe części. Dzięki ciekawej formie pozytywnie wpływają na opinię odbiorców. Dodatkowo mogą zawierać dużo więcej informacji niż zwykła reklama. Tego typu ulotki często wykorzystywane są przez restauracje. Wymiary ulotki dl pozwalają na nadrukowanie pełnego menu. Można również na nich umieścić instrukcję obsługi lub bon promocyjny. 

Ulotki dl to jeden z tych materiałów reklamowych, który doskonale sprawdzi się w każdej firmie. Wymiary ulotki dl oraz sposób złożenie świetnie wpływają na odbiór oraz dają możliwość wykorzystania ich na wiele sposobów.

Siatki mesh

Do czego wykorzystać siatki mesh?

Możliwości wykorzystania siatki mesh jest wiele. Jest to jeden z popularniejszych materiałów używanych do tworzenia zarówno produktów reklamowych, jak i tych zwykłych, używanych przez nas każdego dnia.

Zalety zastosowania siatki mesh

  •         Siatka mesh jest odporna na działanie czynników atmosferycznych takich jak deszcz, słońce lub śnieg. Dzięki temu produkty z niej wykonane są trwałe, nie odbarwiają się i służą przez długi czas
  •         Małe otwory pozwalają na swobodny przepływ powietrza, dzięki czemu nie ma obawy o zniszczenie materiałów reklamowych przez silny wiatr
  •         Właściwości siatki mesh pozwalają na przepływ światła, dzięki czemu można ich używać na witrynach sklepowych oraz szybach
  •         Po zwinięciu zajmują niewiele miejsca. To wyjątkowo wygodna możliwość w przypadku toreb z siatki mesh
  •         Siatka mesh obecnie wykorzystywana jest w wielu dziedzinach naszego życia. Poza oczywistą rolą reklamy możemy ją zobaczyć na krzesłach biurowych, odzieży oraz butach.

Siatkę mesh można użyć na wiele różnych sposobów. Oczywiście najlepiej sprawdza się w produkcji materiałów reklamowych. Najbardziej popularnymi formami reklamy są banery mesh oraz torby reklamowe.

Banery mesh – dlaczego warto w nie zainwestować

Główną zaletą banerów mesh jest przepuszczalność światła. Dzięki temu, że nie zakrywają w całości powierzchni, na której są umieszczone można jej używać w budynkach mieszkalnych, biurowcach oraz w witrynach sklepowych. Banery mesh są również zdecydowanie lżejsze i dużo bardziej wytrzymałe od klasycznych form reklamy wielkoformatowej.

Torby z siatki mesh

Torby reklamowe to jedna z najczęściej używanych form reklamy. Przygotowując je z siatki mesh tworzymy nie tylko torbę, ale przede wszystkim doskonały gadżet reklamowy. Siatka mesh sprawia, że torba jest ciekawa, efektowna i przede wszystkim oryginalna. Odbiorca może jej używać podczas zakupów, podróży lub wyjść na siłownię zapewniając w tym czasie doskonałą reklamę naszej firmie. Dodatkową zaletą jest trwałość i fakt, że po złożeniu zajmują bardzo mało miejsca.

Siatki mesh to wyjątkowo wszechstronny materiał, który daje możliwość przygotowania niewielkich gadżetów reklamowych jak i reklamy wielkoformatowej. Banery mesh, torby, fotele biurowe oraz odzież to tylko kilka przykładów wykorzystania. Warto wziąć pod uwagę ten materiał podczas tworzenia produktów promujących naszą firmę.

Czym jest ulotka dl?

W obecnych czasach reklama to jeden z głównych elementów budowania marki oraz pozyskiwania klientów. Drukarnie specjalizujące się w materiałach promocyjnych w swojej ofercie mają wiele ciekawych produktów, które dają możliwość wyróżnienia się na tle konkurencji. Do takich materiałów reklamowych należą ulotki dl.

Czym jest ulotka dl?

Ulotki dl to nic innego jak podłużne ulotki składane. Ich charakterystyczny wygląd i złożenie pozwalają na zaprojektowanie ciekawego układu treści oraz umieszczenie większej ilości grafik oraz treści. Dodatkowo, dzięki estetycznemu wyglądowi, ulotki składane są zdecydowanie skuteczniejsze od klasycznych ulotek.

Główne zalety ulotki dl

  •         Ciekawy wygląd – ulotka dl charakteryzuje się wyglądem, który od pierwszej chwili przykuje uwagę odbiorcy. W przeciwieństwie do klasycznych ulotek odbiorca ma ochotę zapoznać się z treścią umieszczoną na jej powierzchni
  •         Większa powierzchnia – dzięki większej powierzchni możemy lepiej opisać oferowaną przez na usługę lub dany produkt. Dodatkowo znajdzie się sporo miejsca na grafiki, zdjęcia lub informację o promocjach i rabatach
  •         Uniwersalność – ulotki składane poza typową funkcją reklamową można wykorzystać jako menu w restauracji lub instrukcje obsługi. Sposobów ich wykorzystania jest wiele, wystarczy dopasować treści do potrzeb firmy

O czym należy pamiętać projektując ulotki składane

Ulotki dl doskonale się prezentują i dają duże możliwości projektowania, jednak dużo ciężej jest przygotować treści, które mają być na nich nadrukowane. Wynika to z faktu, że ulotka składana ma kilka osobnych stron, które są oddzielnymi elementami całości, ale jednocześnie muszą współgrać ze sobą pod względem kolorystycznym oraz wizualnym. Projektowanie ulotki dl warto zlecić grafikom, którzy specjalizują się w przygotowywaniu tego typu materiałach.

Ulotki dl to doskonały pomysł na wyróżnienie się. Dzięki sporej powierzchni można na nich umieścić obszerny opis reklamowanego produktu lub wykorzystać je do innych celów związanych z działalnością firmy. Są one doskonałym rozwiązaniem w każdej branży, a dzięki swojemu ciekawemu wyglądowi zostaną docenione przez najbardziej wymagających odbiorców.