Jak wykonać dobry folder reklamowy?

Folder reklamowy to jeden z głównych sposobów na promocję firmy – i to bez względu na jej wielkość, branżę czy zakres działalności. Foldery reklamowe z jednej strony mogą być jedynie dodatkiem do ulotek czy standardowych reklam, a z drugiej – stanowić główny punkt działań promocyjnych. Jednak aby taki folder skutecznie spełniał swoją rolę, to musi być wykonany w odpowiedni sposób. Jak to zrobić?

Read More

Koszulki sportowe z nadrukiem

Coraz luźniejsza atmosfera panująca w miejscu pracy sprawia, że pracownicy chętniej niż kiedyś uczestniczą w imprezach integracyjnych oraz tym podobnych eventach. Wraz z tzw. casualem do firm w typie korporacji nadeszła także moda na uprawianie różnego typu sportów. Do najczęściej uprawianych dyscyplin sportowych zaliczyć można bieganie, kolarstwo oraz grę w tenisa ziemnego.

Read More

Druk koszulek

Nie od dziś wiadomo, że dobra promocja wymaga wkładu finansowego. Promować można się na różne sposoby. Ciągle dużą popularnością cieszą się koszulki z nadrukiem.

Koszulki z nadrukiem to nie droga forma promocji. W zależności od ilości zamówienia, modelu samego ciucha i sposobu druku koszt takiego gadżetu waha się od kilku do kilkudziesięciu złotych za sztukę.

Read More

Potykacz jako skuteczna reklama restauracji

Dobra reklama jest bardzo ważna, gdy chce się skutecznie promować restaurację. Duża konkurencja sprawia, że trzeba dobrze przemyśleć strategię marketingową i zaplanować właściwe działania związane z promocją lokalu gastronomicznego. Jednym z bardziej skutecznych nośników reklamy dla tego typu branży są potykacze dla restauracji. To właśnie one przyciągają uwagę niezdecydowanych przechodniów i kuszą promocjami i bogatą ofertą firmy. Nie warto więc tego tematu lekceważyć i dobrze przygotować się do zamówienia najlepszego potykacza. Poniżej znajduje się kilka cennych porad dla osób, które chcą zgłębić opisywany temat.

Read More

Roll up – stojak, który może zdziałać marketingowe cuda

Obecnie dostępne są rozliczne warianty materiałów reklamowych, które w większym lub mniejszym stopniu mogą przyczynić się do zwiększenia zysków, dotarcia do potencjalnej grupy docelowej, czy też poprawienia wyników sprzedaży i rozpoznawalności marki. Reklama dźwignią handlu, jak mówi popularne powiedzenie handlowe, dlatego też nie powinien dziwić tak intensywny rozwój dostrzegalny w dziedzinie gadżetów promocyjnych. Jednym z niewątpliwie najbardziej charakterystycznych na dziś dzień, a przy tym również wyjątkowo skutecznych w zastosowaniu rodzajów systemu wystawienniczego okazuje się standardowy roll-up.

Read More

Jak zlecić profesjonalnemu grafikowi projekty graficzne dla firm?

Aby jakikolwiek komunikat był skuteczny, powinien posiadać jasno określonego nadawcę i odbiorcę oraz język, który rozumieją obie strony. Wbrew pozorom w tej prostocie kryje się wiele pułapek, w które wpadają osoby, niedoceniające wagi każdego z tych elementów. Są one kluczowe dla zrozumienia intencji oraz skorzystania z proponowanej oferty.

Sytuacja dodatkowo komplikuje się, kiedy w grę wchodzi działalność osób trzecich. Jest ona konieczna, gdy chodzi o wszelkie projekty graficzne dla firm. Przedsiębiorstwo zleca wykonanie materiału promocyjnego projektantowi, czego efektem jest komunikat przesyłany do klienta. Od tego jakiej będzie on jakości zależy sprawna współpraca między grafikiem a przedstawicielem firmy.
Read More

Jak zaprojektować wzór na torbę reklamową?

Gadżety firmowe stają się coraz bardziej popularne. Spełniają one wiele korzystnych funkcji z punktu widzenia przedsiębiorstwa. Z jednej strony, kiedy rozdawane są bezpłatnie, stanowią miły akcent ze strony firmy w stosunku do swoich klientów, z drugiej zaś, noszone przez użytkowników stają się idealnym wręcz subtelnym, ale bardzo skutecznym nośnikiem treści marketingowej. Tak jest w przypadku gadżetów, jakimi są torby reklamowe z nadrukiem firmowym. Dzięki temu, że klienci noszą je ze sobą w różnych miejscach, nazwa firmy i logo trafiają do świadomości olbrzymiej ilości potencjalnych nowych klientów.

Read More

Stelaże reklamowe jako forma promocji

Każda firma, aby wypromować swoje towary lub usługi, powinna zainwestować w odpowiednią reklamę.

Reklamy to nie tylko wizytówka firmy, ale również najkrótsza droga do osiągnięcia sukcesu. W obecnych czasach, gdy konkurencja czyha na każdym kroku, zaprojektowanie reklamy przyciągającej uwagę potencjalnych klientów ma kolosalne znaczenie strategiczne.

Read More

Targi branżowe idealną okazją do zareklamowania się – jak to ugryźć?

Targi branżowe to idealne wydarzenie na zareklamowanie swoich usług. Jest to bardzo efektywne narzędzie poszukiwania i pozyskiwania nowych klientów. Trzeba jednak pamiętać o tym, aby odpowiednio się do nich przygotować, jeśli liczy się na osiągnięcie pożądanych efektów. Trzeba mieć dobry plan i zdefiniować adresatów oraz określić swoje cele i zadbać o profesjonalną obsługę stoiska. Jak zatem zareklamować się skutecznie podczas przyszłych targów?
Read More