Roll up – stojak, który może zdziałać marketingowe cuda

Obecnie dostępne są rozliczne warianty materiałów reklamowych, które w większym lub mniejszym stopniu mogą przyczynić się do zwiększenia zysków, dotarcia do potencjalnej grupy docelowej, czy też poprawienia wyników sprzedaży i rozpoznawalności marki. Reklama dźwignią handlu, jak mówi popularne powiedzenie handlowe, dlatego też nie powinien dziwić tak intensywny rozwój dostrzegalny w dziedzinie gadżetów promocyjnych. Jednym z niewątpliwie najbardziej charakterystycznych na dziś dzień, a przy tym również wyjątkowo skutecznych w zastosowaniu rodzajów systemu wystawienniczego okazuje się standardowy roll-up.

Czym on jest?

 

To klasyczny stojak, jaki zbudowany jest z elementów w postaci kasety wyposażonej w wydruk, który można swobodnie zwijać i rozwijać, w zależności od zapotrzebowania. W tym celu korzysta się zwłaszcza z tradycyjnego papieru, bądź z tworzywa PCV. Dodatkowe części roll-up’u to również rurki – z reguły robione z aluminium. Nie montuje się tej formy reklamowej zbyt długo, więc nie jest to praca czasochłonna. Ponadto bezproblemowo tenże rodzaj gadżetu promocyjnego można transportować. Przeciętna kaseta wraz z rurkami nadaje się do przewożenia w zwykłej torbie. Biorąc to pod uwagę, warto podkreślić, iż nowoczesne roll-up’y to dziś podstawowy typ materiału reklamowego, doskonały na wszelkie wydarzenia masowe, w tym targi oraz prezentacje.

 

Klasyczne wymiary

 

Standardem są roll up’y, które mają szerokość mieszczącą się w przedziale 85 a 150 centymetrów. Ich tradycyjna długość to zaś jakieś dwa metry. W oparciu o to, jakie konsument korzystający z tej formy reklamowej ma wymagania, istnieje opcja nieograniczonej ilości możliwych zmian wydruków w kasetach. Tym samym, bez wątpienia warto wybierać roll up’y chociażby z ekonomicznego punktu widzenia- są one znacznie tańsze i bardziej opłacalne z perspektywy czasu, gdyż nadają się do długotrwałego użytkowania.

Profesjonalne wsparcie

Dobrze zaprojektowany roll up, a więc najlepiej taki, który wykonany zostanie przez profesjonalnego grafika, a następnie estetycznie przygotowany do użytku – wydrukowany w dobrej klasy drukarni, chociażby online jakich jest dzisiaj cała masa, pozwala na zagwarantowanie świetnego wsparcia wszelkich działań marketingowych. To fachowa „podpora” reklamowa, dzięki której można skutecznie wypromować markę, ale też zainteresować klientów świeżo wypuszczonym na rynek produktem. Roll up, znaczących wymiarów, doskonale sprawdza się także z tego względu, iż przykuwa wzrok nawet przypadkiem. Od razu możemy zapamiętać logo na nim ujrzane, czy też widniejący napis.

Proces wytwórstwa

Zlecenie produkcji roll up’u opiera się zwłaszcza na wykonaniu skrupulatnego projektu graficznego, który rozpoczyna się od przekazania grafikowi podstawowych wytycznych. Kiedy drukarnia zgromadzi wszystkie niezbędne materiały, zaczyna się realizacja konceptu. Większość renomowanych placówek wychodzi naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wygodnych konsumentów, a więc stara się modyfikować projekt zleconego roll up’u aż klient będzie maksymalnie zadowolony z jakości poczynionych działań. Nim wybierzemy określoną firmę, której powierzymy realizację tego typu stojaka wystawienniczego, dobrze jest dokładnie zaznajomić się nie tylko z jej ofertą, ale także z portfolio.