Wizytówki – służą nam od wieków

Historia wizytówek sięga aż średniowiecza. W Chinach wizytówki były kaligrafowane na jedwabiu lub na papierze ryżowym. W późniejszym czasie tamtejsi urzędnicy posługiwali się kartonikami z papieru czerpanego, na których wpisywali swoje dane. W Europie najpopularniejsze były we Francji i we Włoszech. Używali ich przede wszystkim przedstawiciele arystokracji jako karty wizytowe.

Wizytówki dzisiaj

Obecnie wizytówka to jedna z najbardziej osobistych form reklamy. Przekazujemy je w sytuacjach bezpośredniego spotkania, po wcześniejszej rozmowie, a celem jest oczywiście dostarczenie informacji potrzebnych do kolejnego kontaktu.

Osoby, które posługują się wizytówkami sprawiają wrażenie bardziej profesjonalnych. W sytuacjach biznesowych dyktowanie numeru lub adresu strony internetowej wprowadza bardzo niekomfortową atmosferę dla obu stron. Wręczenie wizytówki jest bardziej eleganckie, szybkie i zapewnia atmosferę pełnego profesjonalizmu.

Jeszcze do niedawna wizytówki były zarezerwowane tylko dla biznesmenów, prawników lub lekarzy. Obecnie korzystają z nich wszyscy niezależnie od branży.

W dzisiejszych czasach druk wizytówek to nie tylko możliwość wykonania białego kartonika z danymi teleadresowymi. Nowe technologie druku sprawiają, że możemy stworzyć unikatowy projekt, który będzie doskonale się prezentował i zapadnie w pamięć każdej osoby.

Rodzaje wizytówek:

  •         Klasyczne (https://www.drukomat.pl/wizytowki)
  •         Kwadratowe
  •         Składane
  •         Z zaokrąglonymi rogami
  •         Plastikowe karty
  •         Na papierze ekologicznym

Im ciekawsza forma tym większa szansa, że zostaniemy zapamiętani.

Jak zaprojektować wizytówkę idealną:

  •         Wybór szablonu – w zależności od tego jaką branżę reprezentujemy powinniśmy zdecydować czy nasza wizytówka będzie klasyczna i stonowana czy kolorowa, z ciekawą grafiką w niekonwencjonalnym rozmiarze
  •         Wielkość i rodzaj – obecnie mamy pełną dowolność w wyborze rodzaju wizytówek. Składane, kwadratowe, klasyczne. Wybór powinien zależeć od ilości tekstu, który chcemy umieścić oraz branży, w której działamy
  •         Przygotowanie treści – wizytówki niestety mają bardzo ograniczoną ilość miejsca na tekst, dlatego musimy zdecydować, które najważniejsze informacje chcemy na nich umieścić
  •         Przesłanie projektu do drukarni – druk wizytówek możemy zlecić online po konsultacji z grafikiem, który pomoże nam dopracować projekt do perfekcji

Wizytówki poza spotkaniami biznesowymi możemy przekazywać również na wszelkiego rodzaju szkoleniach, targach, konferencjach, eventach. Czyli wszędzie tam gdzie możemy spotkać naszych potencjalnych klientów.

torby reklamowe

Jakich gadżetów reklamowych potrzebuje Twoja firma?

W reklamie i marketingu najlepiej sprawdzają się najprostsze metody dotarcia do potencjalnych klientów. Wyszukane i skomplikowane pomysły nie dotrą nigdy do szerokiego grona odbiorców. Natomiast proste gadżety lub materiały reklamowe, które odnajdują zastosowanie w każdej codziennej sytuacji sprawdzą się każdej branży. 

Jednym z takich gadżetów reklamowych są torby reklamowe. Możliwości ich produkcji i wykorzystania są ogromne, dlatego tylko od naszych potrzeb i pomysłu zależy na jaki projekt zdecydujemy się.

Torby z nadrukiem doskonale sprawdzą się na wszelkiego rodzaju konferencjach, szkoleniach i targach. Produkując je z ekologicznych materiałów dodatkowo stawiamy naszą firmę w dobrym świetle, wpisując się w ostatnio bardzo popularny ruch zero waste.

Doskonałym pomysłem jest przygotowanie toreb sportowych lub na laptopy. Możemy wtedy mieć pewność, że logo naszej firmy będzie świetnie prezentować się w różnych miejscach, nie tylko związanych z biznesem, ale w zupełnie prywatnych sytuacjach. Sprawia to, że torby z nadrukiem są doskonałym nośnikiem reklamy.

Przygotowując świetny i ciekawy projekt możemy mieć pewność, że nasze torby zwrócą uwagę innych osób. Dodatkowo łącząc w sobie świetny wygląd i funkcjonalność. Tego typu torby możemy wykorzystać w wielu różnych sytuacjach.

Koszt wykonania toreb reklamowych nie jest duży, a zapewnia naszej firmie wielomiesięczną, stałą reklamę. Warto zainwestować w tego typu nośnik reklamy.

Doskonałym pomysłem będzie zaopatrzenie w torby z nadrukiem naszego logo wszystkich pracowników firmy. Będą świetnie prezentowały się podczas spotkań biznesowych i zapewnią profesjonalny wizerunek naszej firmie.

Możliwości realizacji toreb są bardzo duże

Do wyboru mamy między innymi:

  •         Torby foliowe
  •         Torby lniane
  •         Torby papierowe
  •         Torby na upominki
  •         Torby bawełniane
  •         Torby sportowe
  •         Torby na laptopy

Możemy je wykorzystać do pakowania zakupionych produktów przez klienta, do zapakowania dokumentów po spotkaniu biznesowy lub upominków dla klientów oraz pracowników. Możliwości są nieograniczone. Torby z nadrukiem sprawdzą się również doskonale w trakcie akcji promocyjnej lub uroczystości firmowych.

Po wybraniu rodzaju i wielkości torby należy przygotować treści oraz grafikę, które chcemy umieścić na niej. Mogą to być między innymi adres strony internetowej, nazwę produktu lub logo firmy wraz z hasłem reklamowym. Jednocześnie inwestujemy w doskonały upominek dla klientów lub pracowników i świetny nośnik reklamy. 

Gadżet reklamowy – czy warto w to inwestować?

Dzisiejsze cyfrowe środowisko oznacza, że ​​firmy i klienci są rozpieszczani wyborem, jeśli chodzi o planowanie strategii marketingowej. Od mediów społecznościowych po kampanie online, firmy stosują nowe i coraz droższe sposoby poprawy widoczności marki, zapominając, że niektóre z najbardziej skutecznych technik marketingowych można nadal wykorzystać z tradycyjnych metod reklamy. Produkty promocyjne lub produkty markowe mogą stanowić niesamowitą opcję zarówno dla małych firm, jak i dużych przedsiębiorstw. Dzięki odpowiednim materiałom promocyjnym możesz wzmocnić swoje działania marketingowe offline i online dzięki niezapomnianym, opłacalnym rozwiązaniom promocyjnym, jakim są gadżety reklamowe.

Latarka z grawerem – przydatny podarunek

 

Rozjaśnij każdy dzień dzięki naszym spersonalizowanym latarkom! Grawerowane latarki dodają osobisty akcent sprytnemu prezentowi. Każdy może korzystać z latarki z grawerem w taki czy inny sposób, szczególnie w sytuacjach awaryjnych – https://www.drukomat.pl/latarka-reczna-Schwarzwolf. Nasze spersonalizowane mini latarki służą jako świetne dodatki do pęku kluczy. Zapewniają poczucie bezpieczeństwa bez względu na to, gdzie jesteś!

 

Przerwy w dostawie prądu, wyjazdy na kemping i projekty domowe nie mogą się równać z latarkami. I spersonalizowane latarki? Cóż, dodanie do nich logo oznacza, że ​​Twoja firma jest przezorna! Niezależnie od tego, jak korzystasz z towarów promocyjnych, pamiętaj, że najlepsze marki zawsze stawiają na pierwszym miejscu jakość. Celem korzystania z artykułów promocyjnych powinno być przypomnienie klientom o podstawowej wartości Twojej firmy, abyś nie mógł pozwolić sobie na inwestowanie w nic innego niż najlepsze promocyjne rozwiązania zamawiania i drukowania.

Długopis reklamowy – klasyka w dobrym wydaniu

 

Długopis reklamowy to prezent sam w sobie wyjątkowy – w przypadku eleganckiego. Markowe długopisy są genialne, gdy potrzebujesz kompleksowego prezentu firmowego. Nasze promocyjne długopisy wielofunkcyjne to coś więcej niż tylko pisanie. Posiadamy szereg niezwykłych długopisów z logo, z których każde ma swoje praktyczne zastosowanie. Wyposażone w długopisy USB, długopisy wielokolorowe, i markowe MagniPens (w komplecie z własnym szkłem powiększającym), możesz znaleźć odpowiednie długopisy firmowe dla swojej firmy. Ale nasza ulubiona funkcja? Uważamy, że najlepszą częścią naszych długopisów wielofunkcyjnych jest zwiększenie świadomości marki przy najniższych kosztach. Gwarantujemy najlepszą wartość wszystkich produktów promocyjnych i obiecujemy, że cena będzie pasować do wszystkiego, co może być tańsze.

Kalendarz książkowy w torebce

5 powodów, dla których możesz nadal chcieć kalendarz papierowy!

Wiele osób korzysta obecnie z kalendarzy online – ich zalet jest wiele i nie można się z tym kłócić. Kalendarz w telefonie to jednak nie to samo, co tradycyjna opcja papierowa. Przedstawimy 5 powodów, dla których zechcesz ponownie sięgnąć po kalendarz książkowy lub kalendarz na biurko.

W papierze siła! 

Papierowe kalendarze silnie oddziałują na nasze wspomnienia, a także pomagają zapamiętać ważne daty. Jakie zalety jeszcze możemy wyróżnić?

Przypomnienie wizualne i koncentracja na celu

Utrzymanie harmonogramu pracowniczego może być proste przy użyciu kalendarza papierowego. Możesz umieścić kalendarz we wspólnej przestrzeni, na przykład w pokoju wypoczynkowym, gdzie każdy może go zobaczyć. W ten sposób żaden pracownik nie ma usprawiedliwienia, nie wiedząc, jaki jest harmonogram.

Lepsze zapamiętywanie

Mówi się, że im więcej razy coś zobaczysz lub napiszesz, tym lepiej to sobie przypomnisz. Pomogą w tym kalendarze książkowe, jak i kalendarze na biurko – https://www.drukomat.pl/produkty/kalendarze-2020.

Wszystko w jednym miejscu

Czasami korzystanie z kalendarza papierowego jest szybsze i łatwiejsze niż przełączanie między kilkoma różnymi aplikacjami. To kolejny powód, dla którego wciąż możesz chcieć kalendarza papierowego w swoim życiu.

Możliwość notatek

Czy kiedykolwiek chciałeś zanotować notatki w swoim kalendarzu online? Czasami lepszy jest tego rodzaju kalendarz papierowy.

Wygodne planowanie

 

Gdy rozmawiasz przez telefon komórkowy i chcesz wyświetlić kalendarz online, nie jest to zbyt wygodne. Czy da się to zrobić? Oczywiście, że tak, ale możesz też niechcący rozłączyć się z drugą stroną. Kalendarz książkowy możesz po prostu wyciągnąć i zapisać harmonogram zgodnie z potrzebami.

Kalendarz na biurko – dlaczego warto go mieć?

 

Szukasz oryginalnego prezentu lub dekoracji biurka? Nie szukaj dalej! Przypominaj klientom o swojej firmie każdego dnia tygodnia, odkąd sprezentujesz im promocyjne kalendarze na biurko. Kompaktowe, praktyczne i przydatne kalendarze firmowe stanowią idealny dodatek do każdego biurka. Twoi klienci, oznaczając dni wolne, zawsze będą widzieć logo na egzemplarzu kalendarza biurkowego.

 

Kalendarz książkowy to nie przeżytek!

 

Siedząc przy stole w kuchni i popijając kawę zaraz po dotarciu do biura w pracy, możesz potrzebować lekkiego przypomnienia o tym, co jest zaplanowane w ciągu dnia. Mając w ręku swoich kalendarz książkowy, zarówno Ty, klienci, jak i pracownicy nigdy już nie zapomną o ważnym spotkaniu, terminach kwartalnych lub wydarzeniach specjalnych! I za to będą im zawsze wdzięczni. Dzięki maksymalnej możliwości dostosowania kalendarze te stanowią świetny produkt promocyjny. Jeden z niewielu produktów, który będzie służył jako 365-dniowe przypomnienie Twojej firmy, każdego dnia ktoś patrzy na to, co zaplanował, zobaczy Twoje logo.

Jak wykonać dobry folder reklamowy?

Folder reklamowy to jeden z głównych sposobów na promocję firmy – i to bez względu na jej wielkość, branżę czy zakres działalności. Foldery reklamowe z jednej strony mogą być jedynie dodatkiem do ulotek czy standardowych reklam, a z drugiej – stanowić główny punkt działań promocyjnych. Jednak aby taki folder skutecznie spełniał swoją rolę, to musi być wykonany w odpowiedni sposób. Jak to zrobić?

Read More

Koszulki sportowe z nadrukiem

Coraz luźniejsza atmosfera panująca w miejscu pracy sprawia, że pracownicy chętniej niż kiedyś uczestniczą w imprezach integracyjnych oraz tym podobnych eventach. Wraz z tzw. casualem do firm w typie korporacji nadeszła także moda na uprawianie różnego typu sportów. Do najczęściej uprawianych dyscyplin sportowych zaliczyć można bieganie, kolarstwo oraz grę w tenisa ziemnego.

Read More

Druk koszulek

Nie od dziś wiadomo, że dobra promocja wymaga wkładu finansowego. Promować można się na różne sposoby. Ciągle dużą popularnością cieszą się koszulki z nadrukiem.

Koszulki z nadrukiem to nie droga forma promocji. W zależności od ilości zamówienia, modelu samego ciucha i sposobu druku koszt takiego gadżetu waha się od kilku do kilkudziesięciu złotych za sztukę.

Read More

Potykacz jako skuteczna reklama restauracji

Dobra reklama jest bardzo ważna, gdy chce się skutecznie promować restaurację. Duża konkurencja sprawia, że trzeba dobrze przemyśleć strategię marketingową i zaplanować właściwe działania związane z promocją lokalu gastronomicznego. Jednym z bardziej skutecznych nośników reklamy dla tego typu branży są potykacze dla restauracji. To właśnie one przyciągają uwagę niezdecydowanych przechodniów i kuszą promocjami i bogatą ofertą firmy. Nie warto więc tego tematu lekceważyć i dobrze przygotować się do zamówienia najlepszego potykacza. Poniżej znajduje się kilka cennych porad dla osób, które chcą zgłębić opisywany temat.

Read More

Roll up – stojak, który może zdziałać marketingowe cuda

Obecnie dostępne są rozliczne warianty materiałów reklamowych, które w większym lub mniejszym stopniu mogą przyczynić się do zwiększenia zysków, dotarcia do potencjalnej grupy docelowej, czy też poprawienia wyników sprzedaży i rozpoznawalności marki. Reklama dźwignią handlu, jak mówi popularne powiedzenie handlowe, dlatego też nie powinien dziwić tak intensywny rozwój dostrzegalny w dziedzinie gadżetów promocyjnych. Jednym z niewątpliwie najbardziej charakterystycznych na dziś dzień, a przy tym również wyjątkowo skutecznych w zastosowaniu rodzajów systemu wystawienniczego okazuje się standardowy roll-up.

Read More